reklama v tiskuTisková reklama je jednou z nejrozšířenějších reklam vůbec. Když si zakoupíte noviny či časopis, reklamu není téměř možné přehlédnout. Většinou zabírá několik stránek z celého magazínu. Některé časopisy na reklamě vydělávají velké peníze a čtenáři si pak stěžují, že za nic jiného než za reklamy neplatí. I tak ale mohou mít velký dopad, obzvlášť pokud jsou publikovány v tisku, který je zaměřen na jejich vlastní cílovou skupinu.

televizní reklamaV našem dalším článku budeme pokračovat na téma reklamy v mediích. Dnes se blíže podíváme na televizní reklamu a povíme vám o ní více informací. Tuto reklamu s oblibou využívají především velké firmy, které si ji mohou dovolit. Jestliže i vy chcete do televize, ale nemůžete si dovolit reklamu na TV Nova či na některém z jejích velkých konkurentů, zkuste oslovit nějakou regionální televizní stanici. Televizní reklama je založena na krátkých spotech, které se vysílají a propagují určitý výrobek nebo službu.

reklamní billboardyReklamní billboardy jsou efektivním marketingovým nástrojem. Jedná se o plochy, které nabízejí dostatek prostoru a často se označují také jako takzvaná velkoplošná reklama. Umísťují se běžně v okolí silnic první třídy, u dálnic i u dalších hlavních dopravních tepen, kde jsou schopny oslovit co nejvíce potenciálních zákazníků. Můžete se s nimi setkat také ve městech nebo dokonce i na sídlištích. Umístění billboardu byste určitě měli přizpůsobit své cílové skupině.